Sunday 28 August 2011

Biar dia tahu saya tak kesah~

Bismillahirrahmairrahim~ In the name of allah most Gracious and the most Merficul.

Salam to all readers~ =)) Ada sesuatu yg saya nak shared from my trumblr;THE HEART SURGERY.I read this thousand time...

Alolo chumelnyer..

''Pada saya
biar dia salah sangka,
biar dia slh anggap,
biar dia slh menduga,
biar dia tahu yg buruk,
sbelum mengharapkan yg baek2,
Kalau dia ikhlas,
Dia akan sedia menerima kekurangan yg ada,
dari hanya mengharap yg baek dan sempurna,
apa guna menghabiskan masa menunjakan kebaikkan,
dia tak blh menerima kelemahan dngan kekurangan,?
biar dia tak tahu saya tak pandai itu,saya tak pandai ini.
biar dia tahu,saya mungkin tak dpt memenuhi expectation dia yg setinggi langit itu,
biar dia tahu,saya pernah menpunyai masa lalu,namun saya masih punya masa hadapan.
biar dia tahu,dia buat keputusan.
biar dia rasa tak tertipu,supaya dia tidak menyesal kelak''.

|-------------------------------------------------------------|
''Kalau kita suka kan seseorang,jngan beritahu dia.Nanti Allah kurang kan rsa cinta padanya
dan Allah takkan bagi.Tapi luah kan pada Allah,Beritahu Allah.Allah maha tahu jodoh kita
sapa.''

so tak kesahlah ;) ada jodoh ada lh kn? I trust him more =)) Saya lebih prefered dilihat sebagai diri saya yg tak sempurna,biarlah mereka tahu saya tidak tahu itu ini.dari mereka melihat kesempurnaan saya yg konon maha baek. I'm glad to be me even it's hard for to be me. =))

3 comments: